Vyhlásenie 1. kola ponukového konania na speňaženie hnuteľného majetku úpadcu ZLATNER spol. s r. o. v konkurze – dňom 27.03.2025


I & R KONKURZY A REŠTRUKTURALIZÁCIE, k. s., so sídlom Šoltésovej 2, 811 08 Bratislava, IČO: 36 865 265, zapísaná v Obchodnom registri Mestského súdu Bratislava III, oddiel: Sr, vložka č. 841/B a v zozname správcov MS SR pod č. S 1436 (ďalej len „Správca“), správca konkurznej podstaty úpadcu ZLATNER spol. s r. o., so sídlom Hronská 5985/6A, 934 01 Levice, IČO: 34 109 919 (ďalej len „Úpadca“), na základe záväzného pokynu príslušného orgánu vyhlasuje dňom 27.03.2025 prvé kolo ponukového konania na speňaženie hnuteľného majetku Úpadcu zapísaného do (i) súpisu oddelenej podstaty zabezpečeného veriteľa Slovenská záručná a rozvojová banka, a.s., so sídlom Štefánikova 27, 814 99 Bratislava, IČO: 00682 420 zverejneného v Obchodnom vestníku MS SR č. 13/2022 pod zn. záznamu K003816 dňa 20.01.2022 v znení neskoršej aktualizácie a doplnenia zverejnenom v Obchodnom vestníku MS SR č. 16/2025 pod zn. záznamu K003901 dňa 24.01.2025 pod súpisovou položkou majetku s por. č. 136 a 153  a (ii) súpisu všeobecnej podstaty nezabezpečených veriteľov Úpadcu doplnením súpisu zverejneným v Obchodnom vestníku MS SR č. 16/2025 pod zn. záznamu K003902 dňa 24.01.2025 pod súpisovými položkami majetku s por. č. 3134.

 

Predmet speňaženia


Predmetom speňaženia v tomto ponukovom konaní je hnuteľný majetok Úpadcu:

 

(i)       Príves nákladný WIEHLER -/-/-, VIN: TP947699017, pôvodné EČV: LV 569YT, farba: šedá, druh karosérie/nadstavby: DB valníková, stav: vyradené z evidencie, dlhodobo nepojazdné, rok výroby: 1999; Súpisová hodnota (aj mena): 200,-Eur;

(ii)      Autobus diaľkový triedy B III, továrenská značka: KAROSA KAROSA C 735.1031 /-/-, VIN: 4972, pôvodné EČV: LV 505DZ, farba: biela, druh karosérie/nadstavby: CA jednopodlažná, stav: vyradené z evidencie, dlhodobo nepojazdné, rok výroby: 1991; Súpisová hodnota (aj mena): 300,-Eur;

(iii) Autobus diaľkový triedy B, továrenská značka: Renault SFR112 SFR1126X, VIN: VF6SFR11200012473, pôvodné EČV: LV 169DR , farba: biela, druh karosérie/nadstavby: CA jednopodlažná, stav: vyradené z evidencie, rok výroby: 1994; Súpisová hodnota (aj mena): 300,-Eur;

(iv) Osobné vozidlo, továrenská značka: Škoda Felicia 791/SCI11/ACFM5BCK, VIN: TMBEEF613X0158201, EČV: ZV 302EI, farba: zelená, druh karosérie/nadstavby: AB hatchback 5 dv., stav: jazdené, rok výroby: 1999; Súpisová hodnota (aj mena): 100,-Eur;

(v)    Osobné vozidlo, továrenská značka: Škoda Octavia 1,9 TDI, evidenčné číslo: LV 181DH, VIN: TMBBP21U638704081, rok výroby: 2003, stav opotrebovanosti: dlhodobo nepojazdné; Súpisová hodnota (aj mena): 200,- Eur;

(vi)     Osobné vozidlo, továrenská značka: Škoda Felicia, evidenčné číslo: LV 968DL, VIN: TMBEEF613X0113970, rok výroby: 1999, stav opotrebovanosti: značne opotrebované; Súpisová hodnota (aj mena): 100,- Eur

   

 (ďalej len ,,Predmety speňaženia“).

 

 

Spôsob speňaženia

 

Správca speňaží Predmety speňaženia v ponukovom konaní, ktoré zorganizuje podľa ust. § 92 ods. 1 písm. d) zákona č. 7/2005 Z. z. o konkurze a reštrukturalizácii a o zmene a doplnení zákonov v znení neskorších predpisov a doplnení (ďalej len „ZKR“), pričom každý jeden z Predmetov speňažovania sa bude speňažovať samostatne.


Na zmluvu/zmluvy, ktorou správca speňaží Predmet/Predmety speňaženia podľa tohto pokynu sa budú primerane vzťahovať ustanovenia § 588 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov a doplnení (ďalej len „Občiansky zákonník“) o kúpnej zmluve, pričom Predmet speňaženia správca prenechá víťaznému záujemcovi ako stojí a leží.

 

V prípade, že sa v prvom kole ponukového konania Predmety speňaženia nespeňažia, resp. sa nespeňažia všetky, Správca zorganizuje druhé kolo ponukového konania, pričom predmetom speňaženia v druhom kole ponukového konania budú len tie z Predmetov speňaženia, ktoré sa nepodarilo speňažiť v predchádzajúcom kole. Predmet/Predmety speňaženia, ktorý/ktoré sa nespeňaží/nespeňažia ani v druhom kole ponukového konania, Správca zaradí do časti podniku Úpadcu, ktorá slúžila na výkon podnikateľskej činnosti v oblasti stavebníctva, výroby plastových okien a eurookien a výroby nábytku v meste Levice.

 

Vyhlásenie ponukového konania:

 

Ponukové konanie správca vyhlásil formou oznámenia zverejneného v Obchodnom vestníku MS SR a na internetovom portáli správcu www.irkr.sk. Zároveň správca zverejnil na internetovom portáli www.bazos.sk inzerciu s odkazom na oznámenie na webovom sídle Správcu.

 

Lehota na doručenie ponuky je pätnásť (15) kalendárnych dní od vyhlásenia príslušného kola ponukového konania.

 

Podmienky ponukového konania


Podmienkou podania ponuky do ponukového konania je predloženie písomnej ponuky záujemcu o konkrétny z Predmetov speňaženia opatrenej vlastnoručným podpisom, s uvedením výšky ponúkanej kúpnej ceny, údajov záujemcu (pri FO – meno, priezvisko, bydlisko a dátum narodenia, prípadne miesto podnikania a IČO, a pri PO – obchodné meno, sídlo a IČO), kontaktných údajov záujemcu (e-mail, tel. č.) a čísla účtu záujemcu a zloženie zábezpeky na ponúknutú kúpnu cenu za konkrétny z Predmetov speňaženia, ku ktorému záujemca predkladá ponuku vo výške 100,- Eur, pričom zábezpeka musí byť pripísaná na účet Úpadcu najneskôr v posledný deň lehoty na doručovanie ponúk, t. j. najneskôr dňa 10.04.2025.

 

Záujemca doručením ponuky Správcovi vyjadruje svoj súhlas s podmienkami ponukového konania ako aj s tým, že v prípade porušenia záväzku a) riadne a včas doplatiť zostatok kúpnej ceny za Predmet/Predmety speňaženia a/alebo b) uzavrieť kúpnu zmluvu, sa zaväzuje uhradiť zmluvnú pokutu v sume zloženej zábezpeky. Doručením ponuky záujemca zároveň vyjadruje súhlas s výškou zmluvnej pokuty a túto nepovažuje za rozpornú s dobrými mravmi.

 

Záujemca je oprávnený do ponukového konania predložiť iba jednu ponuku na rovnaký Predmet speňaženia. V prípade podania viacerých ponúk rovnakým záujemcom na rovnaký Predmet speňaženia sa na neskoršie doručenú ponuku neprihliada.

 

Správca bez zbytočného odkladu vráti záujemcovi zloženú zábezpeku na bankový účet uvedený v ponuke, ak:

 

i)          ponuka záujemcu nebola Správcom vyhodnotená ako víťazná; alebo

ii)            záujemca ešte pred uplynutím lehoty na doručovanie ponúk, doručí do kancelárie Správcu oznámenie s úradne osvedčeným podpisom, že berie svoju ponuku späť; alebo

ii)         víťazná ponuka nebola schválená príslušným orgánom.

 

Na ponuku záujemcu, ktorá nebude spĺňať podmienky podľa tohto pokynu alebo bude do kancelárie Správcu doručená oneskorene, sa v ponukovom konaní nebude prihliadať.

 

Obhliadka Predmetu speňaženia sa bude konať dňa 02.04.2025 o 09:00 hod., pričom stretnutie záujemcov sa uskutoční pred sídlom Úpadcu na Hronská 6A, Levice. Záujemcovia sú povinní najneskôr dva dni vopred oznámiť správcovi záujem o obhliadku e-mailom na bratislava@irkr.sk alebo telefonicky na tel. č. +421 908 122 228.

 

Kúpna cena

 

O víťazstve v príslušnom kole ponukového konania rozhoduje najvyššia ponúknutá kúpna za každý jeden z Predmetov speňaženia. Správca je povinný prijať najvyššiu ponúknutú cenu v danom kole ponukového konania za každý z Predmetov speňaženia.

 

Kúpna cena ponúknutá v ponuke sa považuje za kúpnu cenu bez DPH, a to bez ohľadu na spôsob jej uvedenia. Úpadca nie je platcom DPH.

 

V prípade, ak by v príslušnom kole ponukového konania boli Správcovi doručené dve alebo viac rovnakých najvyšších ponúk za Predmet/Predmety speňaženia, Správca bezodkladne vyzve všetkých záujemcov, ktorí predložili tieto ponuky, na zvýšenie ponúk v lehote do piatich (5) kalendárnych dní, pričom ako víťaznú Správca vyhodnotí najvyššiu dodatočne predloženú ponuku. V prípade, ak z dodatočne predložených ponúk budú dve alebo viac rovnakých najvyšších ponúk alebo v prípade, ak ani jeden z vyzvaných záujemcov nenavýši svoju ponuku, víťaznou sa stáva ponuka, ktorá bola do kancelárie Správcu doručená najskôr v pôvodnej lehote na predkladanie ponúk.

 

Za predpokladu splnenia všetkých podmienok vyhláseného kola ponukového konania vrátane zloženia zábezpeky, Správca prijme najvyššiu ponúknutú kúpnu cenu za každý jeden z Predmetov speňaženia.

 

Účtom Úpadcu pre účely zloženia zábezpeky, kúpnej ceny, resp. akýchkoľvek ďalších platieb pre účely ponukového konania, sa rozumie účet správy konkurznej podstaty Úpadcu, č. účtu v tvare IBAN: SK84 0200 0000 0033 7773 1659, vedený vo VÚB, a. s. (ďalej len „Účet“).

 

Vyhodnotenie ponukového konania

 

Ponukové konanie vyhodnotí Správca do piatich (5) pracovných dní od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk, resp. od uplynutia dodatočne stanovenej lehoty na predkladanie navýšených ponúk podľa bodu 6.2 článku 6 tohto záväzného pokynu. Víťaznú ponuku za každý z Predmetov speňaženia Správca predloží príslušnému orgánu na schválenie do troch (3) pracovných dní od vyhodnotenia ponúk. Príslušný orgán Správcom predloženú víťaznú ponuku/ponuky schváli alebo neschváli a písomne o tom informuje Správcu do desiatich (10) kalendárnych dní od predloženia víťaznej ponuky/ponúk Správcom. V prípade, ak príslušný orgán víťaznú ponuku/ponuky v prvom kole ponukového konania neschváli, Správca zorganizuje druhé, prípadne ďalšie kolá ponukového konania, kým nedôjde k speňaženiu všetkých Predmetov speňaženia.

 

Pri vyhodnotení ponukového konania Správcom rozhoduje najvyššia ponúknutá kúpna cena za každý jeden z Predmetov speňaženia.

 

Záujemcu, ktorý sa stal víťazom ponukového konania, t. j. ktorého ponuka bola schválená príslušným orgánom ako víťazná, Správca vyzve na uzatvorenie kúpnej zmluvy pod podmienkou, že kúpnu cenu ponúknutú za konkrétny z Predmetov speňaženia zaplatí v prospech Účtu najneskôr ku dňu podpisu kúpnej zmluvy, a to v lehote určenej Správcom, ktorá nesmie byť kratšia ako pätnásť (15) kalendárnych dní, ibaže víťaz ponukového konania výslovne písomne oznámi Správcovi, že žiada o skrátenie tejto lehoty.

 

Ak úspešný záujemca kúpnu cenu nezaplatí v Správcom stanovenej lehote alebo v lehote stanovenej Správcom neuzavrie kúpnu zmluvu, na víťaznú ponuku sa neprihliada a Správca je povinný príslušné kolo ponukového konania zopakovať.

 

Úspešný záujemca nadobudne Predmet/Predmety speňaženia nezaťažený/nezaťažené zabezpečovacími právami v súlade s ust. § 93 ods. 2 ZKR.

 


Záverečné ustanovenia

 

Toto ponukové konanie nie je verejnou súťažou alebo verejným prísľubom podľa príslušných ustanovení Občianskeho zákonníka, ani verejnou obchodnou súťažou alebo verejným návrhom na uzatvorenie zmluvy podľa príslušných ustanovení zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov a doplnení.

 

Správca si vyhradzuje právo ponukové konanie aj bez uvedenia dôvodov kedykoľvek zrušiť.

 

Podrobnejšie informácie ohľadom ponukového konania a o Predmetoch speňaženia poskytne správca telefonicky a na tel. č.: +421 908 122 228 alebo mailom na: bratislava@irkr.sk.

 

Ponuky je potrebné adresovať na adresu sídla správcu – Šoltésovej 2, 811 08 Bratislava, pričom ponuka musí byť doručená najneskôr do dňa 10.04.2025 do 16:00 hod., v zapečatenej nepriehľadnej obálke s nápisom „NEOTVÁRAŤ“ a nápisom „ZLATNER spol. s r. o. v konkurze – záväzná ponuka - Vozidlá - NEOTVÁRAŤ“. Na ponuku, ktorá nebude spĺňať stanovené podmienky ponukového konania alebo bude doručená oneskorene, sa nebude prihliadať.

 

I & R KONKURZY A REŠTRUKTURALIZÁCIE, k. s. – správca

 

 

 

 

 

 


Spät na oznamy